Impressions des de la tauleta de nit

LA CONJURA DE LOS NECIOS
John Kennedy Toole
Barcelona: Anagrama, 1982

 
Fa poques setmanes vaig iniciar la lectura d’aquesta novel·la. Per culpa d’una edició de lletra massa petita i, sobretot, pel rebuig que em provoca el personatge principal, decideixo abandonar el llibre després d’un centenar llarg de pàgines. Sento que ara no és el moment d’apreciar l’obra de Kennedy Toole. Tot i això, reconec la gran imaginació de l’autor per crear uns personatges i unes situacions realment esperpèntiques, de vegades tant que entronquen amb la realitat.
Anuncis

6 pensaments sobre “Impressions des de la tauleta de nit

  1. Per tot llibre hi ha un moment i això els lectors experimentats com tu bé que ho saben! Potser m'animo i el llegeixo, ja que m'has fet entrar una mica d'intriga.Em sembla que ens veiem dilluns, oi? Acaba de gaudir dels dies que ens queden!

Deixa-hi un comentari

