Dia Mundial de la Poesia

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia celebrat el dia 21 de març, m’he animat a llegir un poema. Espero que us agradi:

 

 

Text: Aiguamarina, de Josep M. de Sagarra.

Música: Crepuscolo, de Livio Amato.

4 pensaments sobre “Dia Mundial de la Poesia

  1. M’ha agradat molt, Mirandolina. Has sabut donar-hi l’entonació adequada i tampoc sense posar-hi massa sucre. T’ha quedat “al punt”. I sobre la música que has triat, em sembla que no n’hi hauria cap altra de més adequada.
    Per cert, una pregunta: tu fas servir poesia alguna vegada a les teves classes? I com la treballes, si és així?
    Gràcies!

  2. Trobo que ets una mica exagerada en la valoració de la lectura, eh? Però ja m’agrada, ja… La veritat és que va ser la primera lectura que en vaig fer, vull dir que no me la vaig preparar gens. Però sí, jo també n’estic força satisfeta.
    A les classes he treballat la poesia aquest any fent un recital poètic amb alumnes d’I1 com una manera de millorar la lectura en veu alta. En altres ocasions he treballat els rodolins. Hem fet els rodolins de la classe, per exemple, i si va bé es pot arribar a muntar una auca. Els rodolins serveixen moltes vegades per treballar la pronúncia dels sons vocàlics. Al bloc Emociona’t amb la poesia pots veure’n algunes propostes.

Deixa-hi un comentari

