Esquitx de poesia

Dia de la poesia catalana a internet

XXXI

Visc en la tristesa.
I la tristesa és
un país
de poques rebel·lions
on les veus discordants es derroquen, solitàries.

Massa anys per a un sol dol.

De Laura Rosich, a Arestes al rostre del viatger (Premi de Poesia Martí Dot 2011)

Anuncis

2 pensaments sobre “Esquitx de poesia

  1. Hola!
    Gràcies, m’hi has fet pensar, en aquest dia! Se m’havia passat.
    Per cert, m’he adonat que n’hi ha, de poques, de poetes dones que escriguin poesia en català. Bé, segurament no és una qüestió de la poesia en català sinó del cànon en general.
    M’ha agradat molt el poema que ens has posat, vaig a buscar informació sobre la poeta!
    Salut!

Deixa-hi un comentari

